sobota, února 18, 2006

Mám o kolečko víc

a nesouvisí to s minulým příspěvkem.
Za stejný čas jako ve středu, jsem dal ve Stromovce o kolečko víc. Led nula, jen voda, proto jsem mohl bez obav z válení se po zemi zaběhnout čtyři tempová kolečka. Byl to další ze zážitkových běhů. Sluníčko, teplo, o jednu vrstvu oděvu méně, boty plné vody, kličkování mezi nebežci, kteří uhýbají přesně do vašeho směru.
Už jsem se radoval z časů 7:36 na kolečko, než jsem si zde ověřil, že to moje kolečko nemá 1900 nýbrž jen 1740 m. Má radost je taková hořkosladká. Žádné 4 min/km, ale jen 4:22. Budu muset to tempo zařazovat častěji. Čtyřka je můj cíl na tři a snad někdy časem i na 10 km. Stále nostalgicky vzpomínám na dvanáctiminutovku a 3250 m. Před dvaceti lety...
Hlavu vzhůru a do boje !! Zítřejší plánovaná třicítka už klepe na dveře.

Žádné komentáře: