středa, května 10, 2006

Více než jindy

mám respekt z blížícího se maratónu. V neděli jsem nechal nohu v klidu a v pondělí jsem se proběhl lehce po lese. Je pravda, že v porovnání s pátkem se noha chovala daleko lépe, ale stoprocentní stav to není.
Opět stojím před rozhodnutím jak na to. Před rokem jsem měl jediný cíl. Uběhnout. Na podzim jsem měl cíl pod 4 hodiny a doplatil jsem na své velké oči z momentálního nabití na startu. Teď opravdu nevím. Za předchozí čtyři měsíce jsem naběhal snad tolik, co loni za osm. Hlava říká, že jsem připraven na 3:30, a tomu odpovídala i pražská půlka. Bohužel hlava také ví o potížích s nohou a trochu se bojí.
Ale ať přemýšlím, jak přemýšlím asi to zkusím. Tempo na 3:30 není nijak závratné, a dám-li pozor na kočičí hlavy, dopadne to dobře. Pamatuji si, jak atmosféra hromadného závodu mě nejen nabudí, ale dá i zapomenout na drobné bolístky.
Čekají mě do PIMu ještě tři krátké běhy, a už se těším, jak si v neděli řeknu: JDU NA TO !

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hlasim take drobnou tremu z PIMU, ale tesim se!
Hlavne bud v klidu, nohy v teple a zadna nova zraneni do nedele.

Mej se fajn

T.

Anonymní řekl(a)...

Držím pěsti. A doufám, že příští rok tam budu už taky.

Gery

PetrS řekl(a)...

Gery díky !
začínám mít předstartovní horečku, a to je teprve středa. Třeba se uvidíme i dřív - na podzim :-)

Anonymní řekl(a)...

Witty,

úplne v pohode to vládneš. Je to v podstate trochu dlhší tréning s novými kamarátmi. Nefixuj sa toľko na čas, snaž sa si to hlavne užiť a uvidíš, že v cieli budeš prekvapený.

Keke

Anonymní řekl(a)...

nech volnou mysl... PIM ti dá čas jaký si zasloužíš... Uvidíš, že prvních 15 km si budeš vyloženě užívat (stejně jako posledních 5)! Tempo vol tak, ať si i užiješ atmosféru - zrychlit v druhé půlce můžeš vždycky, když to nepřepálíš.