sobota, ledna 13, 2007

TV hvězdou

Překvapení čekalo na příchozí ve čtvrtek ve Stromovce. Jen co se dostavil Miloš, objevil se i početný tříčlenný TV štáb, který natáčí s Milošem jeden z dílů pořadu „V kondici". Aspoň že jsem byl oholen. Dostali jsme za úkol simulovat běh – 24 hodinovku. Pobíhali jsme na dvacetimetrovém úseku tam a zpět jako křečci. Jsem náramně zvědav, co z toho v polovině února vyjde.

Na dnešní natáčení jsem se dostavil v jiné bundě. Prý to nevadí, protože se ultramaratonci během závodu běžně převlékají. Oholen jsem nebyl, to proto aby záběry dostaly punc pravdivosti. Co však nehrálo byl počet a složení běžců. Zatímco ve čtvrtek byly mezi námi i dvě ženy, tentokrát je vystřídali muži, kterých bylo o pár víc. Třeba bude moderátor pořadu tvrdit, že šlo o štafetu dva za jednoho :-).

Vybíhali jsme v 8.30 ze Stromovky za štábem do Klecánek. Devět kilometrů jsme zmákli za 46 minut a štáb nikde. Čtvrt hodiny jsme pobíhali tam a zpátky abychom nevychladli. Štáb se dostavil už jen dvoučlenný a opět jsme dostali za úkol drtit úsek tam a zpátky. Tentokrát třicetimetrový.

Někteří vytáhli hřeben, zrcátko a pudr. Mount si oblékl bundu a Radek si ji zase sundal. Jen Rosťa stále vesele vyprávěl jako by ani neregistroval přítomnost kamery. Běhali jsme tam a zpět a mě to přišlo náramně vtipný. Na čele jsme se všichni vystřídali, tak jako v opravdovém závodě. Došlo i na přeskoky kamery, když byl pořizován detailní záběr na chlupaté nohy.

Když jsme se vyblbli dosytosti, vyrazili jsme zpět. Miloš nás propustil, protože štáb ho měl odvézt do fitka a natočit ještě na běhátku. Už vykoupaného a nakrmeného, mířícího za prací mě zastihl telefon Miloše. „Mám hlad a běžím zpátky po svých…".

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Witty, to jsi se tak hnal do té práce, že jsi nám všem po natáčení utekl?

PetrS řekl(a)...

Měl jsem na spěch a to opravdu do práce. Až když jsem stoupal při vysokých tepech k Ovenecké došlo mi, že jsem tím získal maximálně 2 minuty :-D