úterý, září 18, 2007

Běžím, ležím

Běžím, ležím
rypákem svým
hlínu těžím.

Sedím, nevěřím
bludný kořen nevidím
jsou tací co tvrdí
a jsou na to hrdí
že to byl kořen zasouvací.

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Aaaau! To nevypada hezky..K doktorovi, pofoukat - mozna dostanes obrazek:o)

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že v poslední době nejsi jediný se silničním lišejem. V neděli na kolech jsem málem slítnul do Vltavy, jedna ruka se držela stromku, druhá drapsla kolo. Holt splavený svahy před Máslovicemi, dvě muldy za sebou, kamení v hlíně... A pode mnou svah jen dolů. Naštěstí to je jen pár škrábanců...
Zdravil jsem tě na mostě u Stromovky, ale nepoznals mě. Nebyl jsi s novou tváří, nejspíš s Kačkou? Zdraví RomikV, toho času na modrém BMX

Anonymní řekl(a)...

...než se vdáš, tak se to zahojí :o)
Gratuluju ke Kladnu - asi bylo opravdu Kladné

PetrS řekl(a)...

Ha!
Konečně známý-neznámý odhalen :)
Pár dalších kilometrů jsme se s Katkou přeli, čí to byla známá tvář :) Přeci jen, běžec v přilbě se těžko odhaluje :)

Anonymní řekl(a)...

Oh-Ou! A sedí paleček ve své jamce? Jestli ano, pak je vše téměř v pořádku.

PetrS řekl(a)...

Paleček spal dál
ale rameno...
má barvu jak rozžhavený tál

Anonymní řekl(a)...

Peťo
Víš co říkal Miloš - běžec je cyklista, který ztratil kolo. Kupodivu běhám, i když jsem ho neztratil... Občas člověk musí dát nějakou změnu :-)
No jó, tak novou mediální tvář jsem odhalil :-) A já si říkal, koho kolem toho parku potkám...

RomikV

Anonymní řekl(a)...

Obličej spálily mi kopřivy,
a zarazil se o strom.
Vnady vnadné blondýny,
mi omezily prostor...

Obličej otiskl jsem do hlíny,
v matičce zemi ryl jsem, ryl.
Teď už vím,že neměl jsem si...
(při běhání)
...číst včerejší noviny.

čau T.